aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Wednesday, April 25, 2012

port makan best kt TM - part 3

lagi citer makan...2 mgu dapur kt umh sewa tak berasap. Memasing duk sibuk pulun esaimen. Nk g beli beras pun takder masa(Eh! masa tetap ader, cuma tak pndai nk bagi masa seadanye..:)... Dh masuk mgu ke-9 ni, dh jadik tempoh genting! Byk esaimen nk kena anto nextweek...huhuuu

K,kita biarkan citer esaimen ngan labu2nya..masuk citer makan lagi syokk!! Kali ni warung Dusun Nyor pulok..balik dr Kelas Punca Debor @ 'nebes' tak abis2, terus perut lapo tahap dewa..perbincangan sepakat membawa berkat memutuskan kami stop kt warung tu wlupun dlm gerimis yg agak heavy.. Yg penting perut harus di isi. Menu pilihan adalah menu feberet, kueteow tomyam. Akhirnya, jumpa jgk kueteow tomym BEST kt TM ni...kena dgn selera aku! KOrg nye selera tak tau la plak... Then, rekemended from siti fadhlina(bukn nama sbnar), aku teruja nk try air limau asam boi kt situ. Hasilnya mmg mabeless!! Mee goreng basahnye pun sedapp...sume2 aku bg 5 star la...yg paling penting, tak lama nk kena tggu, mknn sampai.. pantasss...:)..Kiranya 2 ari ni, mmg serasi ngan jiwa la..sehari sblum, pekena cendol pulut spesel pak man, tgh panas terik plak tu. Hari seterusnya, pekena kueteow tomyam panas2 tatkala bumi dibasahi hujan yg lebat...mmg mantop! Hmm...lupa plak nk habaq kt mane warung ni. Aku yakin, korg sume dh tau, Warung Dusun Nyor ni terletak tak jauh dr Tmn Segar..Klu balik dr kuliah tu, sblh kiri la..Trademark, bumbung biru..

Kepada sesiapa yg kepingin, bley la terjah kt situ...

*** kagum dgn kaum lelaki yg jadik tukang masak kt kedai2 @ warung.... hebak sengoti rasaang!!..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...