aku yang bernama suzieapai

aku yang bernama suzieapai

jom jengah

Friday, July 4, 2008

perjlnn penuh berliku........

ini citer smlm, aku kena g HQ tuk meeting Mini Convention! Pegi 4 org, aku,zack, nisa & sorg lawyer partner shah alam..ngam2 satu keta..mekasih cik partner, tompangkan we all nih..hikss...smpi ampang ujan masih tak benti..sbb tk nk terlewat redah sajork..tak lbt bleh la, lgpun parner aku nih, park keta kt luar. Nk masuk dlm gila mahal parking De Palma nih.
siot la zack, gambo gini plak di ambiknyer...ms nih ujan renyai2 gitu. Nak cepat sgt, cross palang2 besi nih tuk shortcut & cpt masuk opis. Ini klu laki aku tgk, haru jgk ni, gila brutal bini! Tgk gambo nih bru terpk, buatnyer tersadung, tak ke naya....mintak jauh lerrr.....hikss
sajer nk interprem gambo nih. Cantik plak aku tgk lukisan tak blkg ni..opis HQ kitorg kt seblh ni sajork..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...